‘We doen dit werk al 21 jaar. Dan zullen we vast iets goed doen.’

Wat ons werk is? Dit varieert enorm. We werken zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau. De ene keer denken we mee over de merkpositionering en -identiteit. De andere keer over de commerciële propositie. In de meeste gevallen worden we daarna ook gevraagd hiervoor een campagne-concept te ontwikkelen en dit ook uit te voeren. Denk hierbij aan design, copy, begeleiding fotografie en de opmaak van interne en externe communicatiemiddelen, zoals magazines. Onze ruime ervaring met onder meer Maglr en het maken van (3D) animaties werken dan zeker in ons voordeel. 

Hierbij spelen we voortdurend in op trends en ontwikkelingen binnen en buiten ons vakgebied, denk hierbij aan duurzaamheid. 

Niet alleen ons werk, ook onze opdrachtgevers kennen veel variatie. De ene keer werken we voor een MKB-bedrijf. Dan andere keer voor een grote publieke organisatie met een zeer divers stakeholderveld. De vele belangen die hierbij spelen maken ons werk ingewikkelder en juist daarom stiekem ook leuker.

Links zie je Harry Kerklaan, concept&copy. Rechts staat Richard de Groot, concept&design. Wie je niet ziet, zijn de vrouwen en mannen uit ons netwerk. Van fotografen tot media-strategen. Onze telefoons staan er vol mee.